Snööööö i Ume!

Dröm om min förvåning när man vaknar på morgonen och det är alldeles vitt utanför fönstret! Didn't see that one coming om man säger så! Snö fulla träden och det har fortsatt ösa ner nästan hela morgonen, tur man har bytt till vinterdäck! (Tur att man ändå inte kan köra bil och krycka i snö vet jag inte riktigt hur det ska gå oj oj)

image72


Har drömt mardrömmar om trappen! Det är min största skräck och utmaning framöver, jag ägde i trappgång med kryckor förut men kan inte riktigt komma ihåg hur man gjorde!? Det kanske är som att cykla ;P Man kan hoppas i alla fall! Får se om det blir någon test omgång i helgen, ska ju till vårdcentralen på tisdag och ta ut agrafferna så ner måste jag hur som hellst inom en snarare framtid ;)

Jag börjar få julkänslor! Alltid när snön kommer och det är mörkt kommer de krypandes, kankse dags att börja fundera över julklappar, vad man vill ha och vad man ska ge? Tycker det är så roligt att köpa julklappar! Längtar! :)

image73

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0