Snööö så långt ögat kan nå.

Gud vad härligt att all denna livsfarliga is täcks av vit härlig snö ;) Jag älskar faktiskt snö, trots att jag kan föga leka i den just nu så älskar jag den ändå. Allt blir så mycket ljusare och trevligare under vinterhalvåret med snön utbredd över marken. Dessutom får man en härligt lockande känsla till att göra och kasta snöbollar upp i nacken på folk. Ahhh snööö!!

En och annan snögubbe vore inte helt fel, och som vanligt är Umeåbornas största fråga, vilken/vilka rondeller kommer den årliga snö-penisen att dyka upp i? Jag skulle nog hålla mig till traditionen och gissa på E4 rondellen mellan Ersboda och Mariedal. Där har den trots allt varit år in och år ut. Hoppas några fräcka ungdomar (eller gamlingar haha) styr upp detta iår också!

image84

Bilder av The Bitch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0