Snart skola...

Ska försöka mig på dag 2 i min universitetscomeback. Dag 1 överlevde jag nätt och jämt så jag är fortfarande lite nervös men det är bara 2 timmar så man ska vääl lyckas överleva? :) Lite nervös för redovisningen men jag och Monica fixar det nog ;P Vi är ju grymma! Får se fram emot dejten på humanistparkeringen och att få åka Silvia hem ;)

Silvia är grym!!!!

Mina bilder har kommit! Bra jobb onoff, 4 arbetsdagar blev 7. Lär inte bli många plugg-barn gjorda efter skolan nu, pyssel pyssel pyssel! :)

Nu måste jag styra upp livets stora ansträngning, byxor, sockar, tröja, packa ryggan... borde hinne på 30 min ;P

Ps. 8 veckor gratis taxi till & från universitetet. Tack försäkringsbolaget!

Kommentarer
Postat av: Taka

taxi är det bästa ;)
du ville ba va som mig, erkänn :)

2007-11-12 @ 14:22:55
Postat av: Monkan

vi var ju grymma idag!!

2007-11-12 @ 22:12:38
Postat av: The Bitch

Haha!

Taka: klart jag vill vara som dig du är ju nu min idol och förebild!

Monkan: Jag fattar inte hur vi lyckas! Måste fixa makten nu också ;)

2007-11-13 @ 15:16:38
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0