Sjukt jävla ovärt.

Tog jag mig samman och ringde försäkringstanten? Svar nej. Fan vilken trött fegis jag är. Såg jag dagens avsnitt av Days? Svar ja. Är man nörd så är man. Det mest ovärda idag (förutom excel lektionen) var att jag lade mig ner för att vila, vaknade 15.00 pigg och kry och återigen somnade om för det var så skönt. Nyss vaknade jag av att pappa och syrran kom hem. Alltså sov jag bort fin fin "ensam-hemma" tid. Sjukt ovärt!

Ikväll är det TV-Night i alla fall, så något har man att se fram emot. Ugly Betty och Desperate Housewives, yeah! Säsongsavslutning på Grey´s imorgon. Min veckor-TV-måste-tablå börjar tunnas ut, paniken kryper sakta men säkert fram ur sina gömmor. Borde stoppa in kläderna i garderoben och kanske gå igenom dem igen. Rensa är alltid bra!

Uhhh nu är jag dag-nap-seg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0