Save me, I am swallowed by the guilt of this

Inte blev det många barn gjorda igår! Somnade efter lunch (ja jag är som ett litet barn!!!) sen vaknade jag vid 16 och hela eftermiddagen hade redan gått ;P Idag SKA jag faktiskt skriva min restuppgift vore så skönt å få ur världen en gång för alla...

Ännu en astråkig föreläsning idag, det är sådanna här dagar man önskar att göra som Monica och försova sig. Klarrt ovärt att kliva upp 7på morgonen för att höra tanten babbla om sin jäkla studie!!!! Vi bryr oss inte god damnit. Varför kan inte alla föreläsare vara lika bra som Söderfjäll och Ferry? Whyyy oh whyyy!

Dagens mest upprörande: "Måste du ta upp två säten? Kan du inte flytta ut?"  Vafan finns tusen platser, vi är väl inte 5 år att man måste sitta brevid sin "bästis" och sist men inte minst jag var där först! Kom i tid får du väl välja plats...

Dagens mest fabulous: Mina kära "assistenter" Monica och Joel :) KING!

Lite slö på bloggarsidan eftersom jag faktiskt har gjort comeback till skolan, så det tar knäcken på mig ;P Tar i alla fall upp en del tid. Förövrigt levde min mage om sjukt mycket mellan 10.30-11.00 så vi stack. Tack! Var gott med lunch hemma mm mm mm...

Dagens låt: The Hush Sound - A Dark Congregation

Kommentarer
Postat av: Emma

ibland behöver man en liten powernap,hehe. =) skitbra blogg. ha en bra blogg!

2007-11-15 @ 12:27:33
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Carro

Diggar din blogg :)

2007-11-15 @ 12:28:17
URL: http://comse.blogg.se
Postat av: The Bitch

Emma: Ja visst gör man! Finns ju inget skönare ;) Tack!

Carro: Tack! Vad roligt :)

2007-11-15 @ 12:34:13
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0