Pyssel pyssel pyssel...

Har fastnat i pysselträsket det är som en droooog!!!! Får inget vettigt gjort är som paralyserad! Har massa planer redan framåt trots att jag inte är klar med det jag håller på med för stunden. När ska man plugga? Överlevde skolan idag med, må säga att comebacken i skolbänken går fin fint ;P

Bara jag och Monkan valde makt när man fick kasta sig på ämnen till enkätuppgiften, va? Vill ingen ha makt? Förstå makt? Ta reda på hur man får den? Vi vill, vi kan och vi banne mig ska :) Droger och kön, hur kul är det liksom?

Åter till mitt album jag är ju beroende...

Dagens: Lunch på Donkan, 2 för 1! Ibland är det en fördel att vara student...

Kommentarer
Postat av: Monkan

behövde inte ens kämpaför makten.. trots det höll jag på tappa byxorna.. galenskap!

2007-11-13 @ 17:21:09
Postat av: The Bitch

haha men vi fick den! och insatsen var värdig!!!!

2007-11-14 @ 16:22:08
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0