On fire damnit!

Efter ett långt sent samtal dels med mamma (i usa) och honey (i gbg) så fick jag min skönhetssömn och laddade upp inför dagens plugg. Gick väl, hm ja som förväntat. Frukost -> Days repris -> skrev klart fråga 2 på hemtentan -> Days ordinarie avsnitt -> Lunch (ganska kul när ja på krycker försöker micra och sedan förflytta maten haha!) -> pömsighet -> nanna i soffan -> Monica ringer ca 16.20 och väcker mig -> Back to work.

Nu är det paus, måste njuta av lite internet ju! Hade många djupa funderingar innan och under min efter-lunch-nap idag som jag ska komma tillbaka till senare. 1½ sida kvar att skriva på hemtentan, varför är upploppet alltid segast? Va va va? Måste mobilisera mig.

ps. Fick räkning från sjukhuset idag, det lönar sig att bli inlagd! Räkningen var på 80 kr, annars hade jag betalat 300 kr för operationen. YEAH!

Kommentarer
Postat av: Josie

..tänkte allt på dig idag kl 13 :D (A) hahaha

2007-11-05 @ 22:30:45
URL: http://frokenornbjar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0