Nu blir det fullt ös!

Idag ska jag faktiskt vara upptagen, ska fara nu och köpa sittningsbiljetter, käka, börja julshoppingen, boa och sist men inte minst: plugga. Japp såhär aktiv har man inte varit på länge. Håret är skitigt så på med mössan så köööööör vi.

Jag brukar normalt vägra köpa julklappar före december men en dag innan kan väl inte vara en dödssynd? Eller? Som invalid måste man ju passa på när någon vill "frakta" omkring en ;)

Dagens citat: "borde va en film från hennes föreläsningar som förklaring på döden i ordboken" - The Bitch

Ps. Är det bara jag som stör mig sjukt mycket på bruden i BaByliss reklamen som går som att hon blivit påsatt i röven av ett X antal snoppar av Rocco-storlek?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0