Norrlänningar VS Söderlänningar.

Ja idag har jag kommit fram till att i princip alla jag umgås med är från Norrland. Är jag någon slags omedveten söderlänningsrasist? Gud vad hemskt! Lyckades i alla fall komma på några västkustare som jag gillar och umgås med för att försöka slå hål på denna skrämmande teori.


Nu är jag rädd för en eventuell flytt söderut. Kommer alla på skolan vara fin och uppklädda dag in och dag ut? Kommer jag behöva att faktiskt klä på mig? Vara fin på morgonen? Börja använda smink till vardags? Jiiises. Finns det utrymme för norrlänningar där nere i Göteborg? Hoppas det finns utrymme för att vara sig själv för en stund. Annars får man väl ta sig en Norrlands Guld till tröst när man kommer hem! ;)


Dagens citat: "Gegga å fotboll är som en bra sexdröm" - Monica


Dagens citat 2:
"Saknar min fru..." - Gissa ;P

Nighty Allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0