Nätotrohet i enlighet med Aftonbladet...

Var bara tvungen att skriva ett inlägg för jag läste det här på nätet (ja jag är ledig och slösurfar!!). I alla fall så har Aftonbladet skrivit om "nät-otrohet" som de så fint kallar det. Man fick vara med och rösta i något slags litet formulär där man fick fylla i vad som inte skulle vara acceptabelt för min parter att göra (alltså vad som räknas till nätotrohet) och sedan fylla i vad man själv har gjort bakom detta skydd av ettor och nollor ;P

Ganska roligt! Det jag reagerade på först var att...håll i hatten nu allihopa..att porrsurfa är ett av alternativen. Är det otrohet att kolla på porr? Ja jag är facinerad, dock var det inte så många procent som ansåg det som tur var. Till det roligaste av allt, människors härliga förmåga till enorm dubbelmoral. Majoriteten typ över 40% hade svarat att ens partner är otrogen om han "nätflirtar på Facebook, via chat eller mail". Det lustiga är då att över 40% även svarade att de hade "nätflirtat på Facebook, via chat eller mail". Hahahahaha... är alla otrogna på nätet alltså?

Ps. Söka upp och (gud förbjude!!!!) kontakta ett Ex på nätet är också otrohet. I alla fall enligt 22,2% av läsarna som har röstat på Aftonbladet.

Vad tycker ni om allt det här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0