Morning Sunshine.

Vet inte om the sun shines så mycket här just nu men jag har fått sova ut. Sjukt skönt! Ska plugga lite med Monica idag, kännas stabilt. Dock undrar jag om hon sover? Hade ju tänkt köpa sittningsbiljetter idag. Hrrm men jag vill ju inte väcka henne hon har ju missbrukat sömn senaste dagarna. Sista sittningen med IVP-Umeå gänget. Jises.

Hade något av en low-day igår. Det händer ibland när tristessen och eländet även kallat mitt nuvarande invalida liv blir mer påtagligt. Idag är jag dock game igen. Tror jag?! Drömde att jag jobbade ;P Måste ringa jobbet...haha! Nemen vi får se som pappa säger är ju inte pengar allt i livet. Eller? Usch måste sluta vara en sådan penga-kåt-hoe. Hälsan först, eller hur var det?

Exakt en vecka till böjning nu. Shit vad fort det har gått. Om en vecka har jag överlevt 6 veckor 2 dagar. Bra jobb tycker jag! Snart tar livet en helt ny vändning, böjning öppnar upp för helt nya möjligheter! Bort med kryckan. Tjalalala...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0