Morning morning!

Jag vet inte hur denna dag kommer att bli eller känns ännu. Lite seg, lite trött och jag ska på något sätt träffa Monica och skriva vår enkätuppgift. Hum hum! Men först kankse lite frulle?

Surfade runt lite på Victorias Secret hemsidan, mamma tyckte dom hade mycket "lustigt" och undrade om jag önskade mig något i julklapp. Hrrm? ;P Bilder kommer! Klart som fan att jag önskar mig något i julklapp, vem vill inte vara Sexy Santa? Oh Yeah!

Annars har man börjat jobba på julklappar. Har i alla fall typ 2½ klara. I mitt huvud!  Inköp och allt sånt måste göras också. Jises. Men jag skrev iaf en önskelista! Efter många om och men. Den blev inte rolig vill jag lova. Jag känner mig just nu som världens tråkigaste person. Men vad ska jag göra? Jag är ju 29,4 år mentalt trots allt ;)

Hoppas någon har bra fantasi så jag får något roligt...

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0