Mer Stephen King.

Jag har under många år varit totalt besatt och beroende av Stephen King böcker, vet att alla inte är frälsta av hans halv skräckis berättelser eller övernaturliga fenomen men här kommer ett boktips för alla som gillar "normala" romaner. Hjärtan i Atlantis är en roman utan några som hellst övernaturliga fenomen men en fantastisk berättelse om några människor vars öden flätas samman och överlappas under tidens gång.

En av sakerna som gör att jag älskar Stephen King är faktiskt hans sätt att skriva och uttrycka sig, han kan verkligen berätta en historia och hålla en fängslad från första till sista sidan! Den här boken tog mig med storm och det var längesen jag läste den vilket innebär att det kankse är dags att damma av den en omgång till. Helt enkelt en o-typisk Stephen King bok.


image63

Kommentarer
Postat av: Josie

Nästan så att Josie kan ge sig på den då? :D

2007-11-04 @ 12:04:49
URL: http://frokenornbjar.blogg.se
Postat av: The Bitch

Oh yes det tror jag! den är jättebra faktiskt!!!

2007-11-04 @ 13:07:05
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0