Me and my PJ's.

Idag har jag inte lämnat hemmet och inte direkt varit speciellt produktiv. Har gjort det jag ska (i det innefattas sett dagens avsnitt av Days) men allt från min sköna plats i soffa. Detta har resulterat i att jag inte har kännt något behov av att klä på mig och därmed segat på i mina fina PJ's hela dagen :) Jag menar, klä på och av sig är ju ett projekt i sig så varför ska man anstränga sig i onödan?

Josie som har bott med mig vet att jag är känd för min förkärlek till flanell pyjamasar (du ska få se på bullar honey när vi flyttar ihop!). Har flera stycken! En jul röd (som jag har på mig idag) och en blå. Den rosa har jag slängt faktiskt. Pjuh! Nu till det mest intressanta, Josie du vet vad jag pratar om. Flanell-pyjamas-shortsen! Dessa är i en klass för sig vill jag lova.

Ps. Har censurerat den nakna foten för Monicas skull. Vet att hon följer bloggen!

image88
Bilder av The Bitch

Förövrigt måste jag bara kommentera att jag har rekordmånga unika läsare idag! 19 stycken! Vart kommer ni ifrån? Varför kommer ni idag? Har jag varit spännande idag? Oavsett anledning så är det grymt kul!

Please come again!

Kommentarer
Postat av: Josie

Hahahaha, nååååååååååh. Miss my bejbi i flanell-shortsen ;) hahaha

2007-11-26 @ 23:24:52
URL: http://frokenornbjar.blogg.se
Postat av: The Bitch

HAha dom är ju hur kinky som hellst! I miss them too. ska fan köra på dom i helgen..

2007-11-27 @ 12:47:18
URL: http://thebitchisback.blogg.se
Postat av: Monkan

Tack för censuren!:)

2007-11-27 @ 19:35:56
Postat av: The Bitch

Monkan: Så lite så! ;)

2007-11-27 @ 20:32:18
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0