Länge leve Urban.

Urban Outfitters var en av mina absoluta favoritbutiker när jag var i USA, sååå mycket roligt! Massa knäppa grejer och tshirtar med knäppa tryck. Jag är ju såklart besatt av tshirtar och knäppa tryck så det var rena rama paradise för mig. I somras handlade jag lite där och när morsan frågade den eviga frågan som verkar förfölja mig, vad önskar du dig? tänkte jag kolla in deras webbsida.

Helt rätt beslut! Hittade massa spännande, bland annat dessa två tshirtar. Finns typ tusen till lustiga som "The Hoffmeister" osv. Kolla in hemsidan grymt roliga grejer! Fastnade i alla fall för dessa två, mest "Brains not bombs" tshirten. Lustig dubbelbetydelse liksom!

image83

Bilder från Urban Outfitters


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0