Klar och upprymd!

Jag är klar med mitt skit! 5½ kartonger blev 3½. Tycker jag var bra jobbat! Ska kika igenom köksgrejerna också men jag tror det mesta ska med. Dock kan man väl jobba på packningen, kanske klämma ihop innehållet i de 3 kartongerna till 2? Jag är fan grym ju.

Sjukt peppad på allt just nu. Ska ringa studievägledaren i Gbg imorrn, hoppas inte hela min värld raseras och hon säger att det bara finns plats på hälsa & friskvård *nervös*. Aja imorgon blir allt klart i alla fall. Lite nervös är jag fortfarande men still peppad! Hoppas bara man blir lite mindre invalid tills dess. Hoppas hoppas.

Nu är det lite Criminal Minds mys med pappa. Najs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0