Jävlar börjar man bli vuxen?

På grund av att jag har extremt lite för mig, sitter jag och slösurfar och tittar in på dessa lustiga sidor och gör dessa lustiga tester. Vet att Vuxenpoäng inte är någon ny företeelse men jag har inte tagit testet förut så ja tänkte väl att det var dags. Vilken blev min ålder då? Jo 29,4 år gammal är jag enligt Sveriges Vuxenpoängstyrelse. Jises! Jag som var rädd för 25an, är man redan kring 30 mentalt? Konstigt det här jag fyllde ju just 20...

För de 2 som läser min blogg och inte känner mig kan jag berätta att jag är 21 (fyller tyvärr 22 den 16e december). Att lägga på 7,4 år på min ålder var faktiskt läbbigt! Å andra sidan upptäckte jag ju i somras att charter-eran kan ha passerat för denna dam. Numera tar vi oss an ett koncept vid namn "Öl-Resor". Mycket mognare, visst? ;P

Hörde ju rykten på stan att Barcelona kan erbjuda mycket god öl och fin kultur...och ett hejdundrande uteliv ;P

Testa eran Vuxenpoäng vill ju veta om det bara är jag som är på väg mot avgrunden eller om vi är fler! Kanske kan starta en klubb?

Kommentarer
Postat av: Monkan

blev 26,3 haha, så jag ska va yngre än dig i sinnet:)

2007-11-21 @ 18:38:14
Postat av: The Bitch

Hahahaha! Jag måste ha fallit på nån jäkla fråga, var det för ja vill åka till Kina???? ;P

2007-11-21 @ 18:46:57
URL: http://thebitchisback.blogg.se
Postat av: Josie

Gissa veeem som var 43,6 år då? SKÅL o gonatt för mig med andra ord!! ^^ BTW. så styr vi väl upp tjeckien i sommar tycker jag? :)

2007-11-22 @ 14:07:19
URL: http://frokenornbjar.blogg.se
Postat av: The Bitch

Hahahahahaha!!! Jaaa Prag och Ölresa ;)

2007-11-22 @ 19:27:54
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0