Jättekonstig känsla....

mitt sablarns knä känns jättemystiskt! Eller inte mysko egentligen utan snarare lite värk. Jag undrar om det kan bero på mina ofantliga ansträningar och framsteg? 3 veckor har gått och är nere på en krycka ;P Måste ju speeda på gåendet med tanke på det sablarns vädret som bidrar till eländigt underlag utomhus! Skitjobbigt när benen åker iväg under en ;P

Kämpar på i skolan, med tanke på hur de känns i enet av allt sittande på föreläsning borde mina 10 grader i sträckning som jag saknade vara tillbaka redan... Ofrivillig strökning = aj! Tur vi får sluta tidigare jämt ;P Tack Tommy idag för hjälp med kaffet! Utan det hade jag nog somnat för dagens föreläsning var sjukt tråkig... intervju igen, typ 4e gången sedan vi började på programmet. Tack Joel för att du sade till och vi slapp göra ännu en töntig samtalsövning!

Ett tack även till Monkan och Lungan som har roat mig idag! Den förstnämnda försov sig imorse (vilket alltid är en lustighets faktor, jag fnissade innombords) och den sistnämnda ptja döm själv:
- jamen jag är naken
- det vet du

Sist men verkligen inte minst, tack Taxi-pappa & Taxi-Monkan som kör mig till och från skolan innan jag fått färdtjänst!

I rest my case.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0