Jag ska bli en Jul-stjärna.

Nu har vi köpt biljetter till Julsittningen den 14e December. Så nu har man verkligen något att se fram emot! Måste börja jobba på outfitten, bara 2 veckor kvar och vi har verkligen gått all-in som vanligt! Monica ska vara en Julgran och jag ska klä ut mig till en Julstjärna. Har för detta ändamål shoppat glitter-ballerina skor, kropps & hårglitter, en "fristående" batteridriven ljusslinga som jag kan vira in mig i och lysa upp Corona hela kvällen, ett silver diadem och sist men inte mins ascoolt silvertyg som jag ska sy klänning/star-outfit i.

Ja ni hörde rätt jag ska sy. Nåja försöka i alla fall! Är hur peppad som hellst nu! Ska fixa fram något mönster och börja pilla med skiten ikväll. Pepp pepp pepp! Invaliden ska på fest! :)


image92
Bilder av The Bitch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0