Jag ger upp kampen.

Nu ger jag upp kampen mot viscos tyget för dagen. Mitt knä värker och jag är lika svettig som anfådd (vilket innebär grymt mycket!). Kommer upp bilder imorgon på min kamp, för jag måste ladda kameran. 4 remsor kvar att klippa ut, kan säga att remsorna är det värsta! Sladdrigt jävla tyg som ska klippas i sladdriga smala remsor hur tror ni själva det ser ut? FÖRDJÄVLIGT kan jag säga. Men med tanke på sömnsmånen hyser jag fortfarande hopp till att denna blåsa kan gå vägen. Imorgon återupptar jag kampen med saxen för att förhoppningsvis börja jobba symaskin.

Att det ska vara så svårt att vara kvinna! Ska inte kvinnor kunna sy pch sånthär? Borde ju för fan vara medfött.

Aja nighty peeps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0