Invalido 1 & 2.

Sådärja där satt den!!! Är inte längre ensam, nu blir man hånad i grupp och oj vad mycket roligare det är! Redovisningen gick king och jag & Monkan haltar runt i takt och åker alla hissar som finns ;P Ser sjukt roligt ut faktiskt! Men det känns bra att ha en invalid vän. Hör och häpna, JAG TAR HENNE I SNABBHET! I och för sig är det fusk att jag har en krycka och hon härdar utan men ändå. Längesen jag var snabbare en någon, undra hur det skulle gå i ett race, typ 10 m krycka?

Vi har i alla fall varit sjukt effektiva idag! Kopierat och skrivit ut allt som vi behöver och även tagit en välbehövlig paus och fika i Tornet. Jises! Var sjukt jobbigt att ta sig överallt, rena rama jorden runt promenaden idag kändes det som! Beteendevetar -> Samhälls -> UB -> Universum för skjuts. Omg! Sjuk träningsvärk och värk nu haha. Lite sälning på den är aldrig fel.

Var nere i akrivet på UB för första gången i livet. Haha! Och så har man varit student i 2,5 år. Snyggt...

Nytt go idag! Efter 1 veckas depp och typ 3 veckors pepp förtjänade jag en dag depp. Men idag är jag pepp, och imorgon har det gått exakt 1 hel månad. Vilket innebär 2 veckor kvar till nästa steg, fan tiden går fort nu...

Dagens låt: The Hush Sound - Wine Red

Kommentarer
Postat av: Monkan

haha, ja nog va vi snygga idag alltid.. kul att vi kan bjuda på lite massunderhållning.. haha.. är dock lite butter över att ja inte klår dig i korridorsracet men ge mig bara några dagar så ska du få en match;) nu är jag bara död.. våran promenad knäckte mig totalt..

2007-11-19 @ 17:36:47
Postat av: The Bitch

Haha! ja det är ju bra att man kan bidra med glädje i smhället! Jo jag ser fram emot utvecklingen av korridorsracet. Vi får köra en gång i veckan eller så ;) klass med och klass utan krycka haha...

2007-11-19 @ 19:10:41
URL: http://thebitchisback.blogg.se
Postat av: Monkan

yeah, kanske kan dra igång lite vadslagning bland folket haha

2007-11-19 @ 19:18:43
Postat av: The Bitch

oooooh ja! vadslagning! spänningen stiger..

2007-11-19 @ 19:47:41
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0