Internet-shopping is the shit!

När man är tillfälligt invalid som jag och gå i affärer och titta inte är ett alternativ, är det tur att internet existerar! Dessutom är det kul att dels kolla och beställa saker från andra ställen som man inte får tag på i sverige. Själv har jag dille på lustiga, roliga, fräsiga och annorlunda grejer när det gäller framgörallt tshirtar och skor! Alltid kul att ha något orginellt.

Det är nu man dra nytta av en speciell kombination, dollarns låga värde och min mamma som bor i Philadelphia! För att nyttja dessa två till det maximala beställde jag, Monkan och lillasyster tshirtar från Interpunk som mamsen får ta med sig till sverige när hom kommer kring 12e december. Blir ju som en tidig julafton! Interpunk levererar nämligen bara till adresser i Usa, så det är billigt och smidigt att beställa hem till mamma :) Med frakten inräknad går tshirtarna på strax över hundralappen omräknat i svenska kronor. Vilket kap!

Jag beställde 3 tshirtar med dessa band: My Chemical Romance, Saosin och The Killers


image78

Bilder från Interpunk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0