Idrottsgalan 2007.

Tittade genom gamla bilder och blev nästan nostalgisk. Snart har året 2007 kommit till slutet och fortarande är årets bästa fest jag har varit på IVP Galan 2007 i februari. Finns inget som har toppat den kvällen och jag kommer länge minnas den kvällen med värme. Det var ett äventyr med full fart från början till slut, dessutom klämde jag in mig själv i en balklänning för andra gången i livet. Det oförglömliga Call on me uppträdandet (Jag, Josie, Märy och Anna) kommer säkerligen gå till IVPs historia. Inte varje dag jag tar på mig spandex och det lär inte komma så många fler tillfällen för den saken heller ;) Men jag ångrar inte en sekund!


image74

Kommentarer
Postat av: Josie

Fy fan vilken fest :D så de ska taaas, o sen efterfesten hos Jacke & Ställan. Hahahahaha, bra skit! :D

2007-11-04 @ 01:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0