Ibland är man sjukt kass...

Jaaaaa vi har fått hemtentan nu och allt annat har gått bra på den här kursen (moment 2 på företagsekonomin typ organisation eller något sådant), ja om man bortser från 2 restuppgifter jag har att skriva på grund av min frånvaro (operation och allmän invaliditet). Det känns jättesvårt att ta tag i och skriva när det är typ jättemånga dagar kvar, men samtidigt vore det skönt att ha ur världen. Då kanjag få undan restuppgifterna i början av veckan innan nästa kurs börjar.

Har i alla fall nästan skrivit klart fråga 1 av 3 så jag är på väg framåt! ;) Idag har jag bara slappat men det tycker jag att jag har förtjänat, sjukt skönt att bara pilla med saker man tycker är roligt och slappna av. Bland annat TV jaaa ;) Imorgon är det nya tag, känner att efter en dag av slappande är det dags att avancera. Undrar också om man kanske ska ta sig en övningstur i trappen. Det är ju trots allt fieldtrip på tisdag till vårdcentralen!

image72

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0