Härliga 90-talet.

Har varit på 90-tals förfest. Vi lagade hemmagjort skrovmål som vi alla kommer ihåg som 90talets ultimata måltid. Hur många kvällar har man inte spenderat på Frasses Ersboda med en stripsmeny liksom? Efter en goda maten intog jag mina två go-öl (Kilkenny & Singha) till härliga 90-tals musikvideos. Ronny & Ragge, Macarena, Bailando, Spice Girls you name it liksom! We had it all!

Såklart avrundades förfesten med snuskiga och lustiga historier. Fan man kände sig ju ung igen! 90-talet är ju min ungdomstid liksom, 5-15 år. Det var mycket spännande och roligt som hände då! Skitkul att kolla i gamla skolkataloger, vad alla ser roliga ut hihi.

Vi kom i alla fall fram till:
  • Att vara äldre och visare kanske inte är så dumt
  • Modet är trots allt bättre nu!
  • Men musikvideosarna va fan bättre förr, var ju som alltid någon handling inte bara nakna tjejer som åmar sig...
Här kommer min outfit i alla fall!
image87
Fotograf - Junior

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0