Grattis i efterskott Ferarri!

Jag var nervös inför sista GP tävlingen i Brasilien, det här har varit den jämnaste Formel 1 säsongen jag har följt med 3 förare som fightas över världsmästerskaps titeln. Hamilton, Alonso och Räikkonen men även Massa har bjudit upp till dans iår. Inför sista tävlingen hade den unge nykomlingen Hamilton titeln i ett järngrepp men som vanligt visar idrotten att allt kan hända.

Jag personligen håller på Ferarri och Räikkonen vilket gjorde att jag hade hopp och höll tummarna med en viss grad av skepticism. Därför är jag så himla glad att det gick vägen och Räikkonen äntligen fick sin titel! Så grattis Ferarri och Räikkonen och tack för en spännande säsong...

image70

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0