Finally finally!

Klar med hemtentan PRECIS till Days, kan man ha bättre planering? Kanske man ska tugga i restuppgiften, jag förtår ingenting, har missat 2 seminarier men bara fått en restupgift. Hrrm... gör den i alla fall så får man höra om det är något mer. Skönt att vara klar med hemtentan i alla fall! Finputsning med Monica imorrn innan inlämning.

Förresten jag är den häftigaste individen i stan nu tror jag! 36 agraffer (typ häftstift som de hade satt ihop mig med) åkte ut idag på vårdcentralen. Det var najs, en fieldtrip är aldrig fel! Trappen gick galant, vet inte vad jag har våndat mig själv för och den friska luften (båda minuterna) var en fröjd för mina lungor! Nice nice.

Ska på en nu fieldtrip ikväll, se mina ersboda brudar spela mot RIG, jag ber till gud att RIG får smaka på äkta ersbodanda och lämna ersängshallen poänglöst. Hoppas också att jag pallar och sitta igenom en hel match men man måste ju testa! Mycket action i veckan jag är laddad. Tvätta håret idag blir det också när junior kommer hem! Yeah ;)

ps. Har bilder på frankenstein knät, kommer upp när någon kommer hem och kan ge mig sladden! Varnar känsliga tittare dock, pretty nasty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0