Extrem effektivitet!

Nu har vi skrivit det som ska skrivas skriftligt till vår enkät uppgift. Dessutom hunnit skvalla en hel del och se ett avsnitt av "FruFritt". Gud så roligt program ska börja följa, är frälst ;) Gud vad jag älskar effektivt arbete! Så skönt när det går fort, blir klart och man känner sig hyfsat nöjd. Nu kan man gå in i helgen med gott samvete och ta det lungt. Styra upp frågorna till veckan, massa ledigt då också!

Nu till dagens egentliga nyhet. Jag är livrädd och har panik men är samtidigt glad! Har inte hunnit ringa och prata med studievägledaren vid Göteborgs Universitet än, tar det på måndag. Då blir allt klart och tydligt. Men hur som hellst så fick jag ett brev idag. Jag är antagen till påfart av Idrottsvetenskapliga programmet vid Göteborgs Universitet. Sug på den ni!

Ska man bli västkust bo alltså? *Scary*

Vet i alla fall några få personer där nere som formligen studsar av glädje över att jag ska byta mitt kära Norrland mot nya breddgrader söderut. Det känns i alla fall tryggt och bra! Puss på er :)

Kommentarer
Postat av: Josie

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkssss :D ja jag o Claes studsar av glädje här nere, nästan så vi drar till med en ringdans runtom dig när du flyttar ned hit! Ha :D

2007-11-24 @ 01:05:23
URL: http://frokenornbjar.blogg.se
Postat av: The Bitch

Vad glad jag blir! Jag vill ha ringdans action ;) Haha du ska se min 90 tals outfit. sjukt ugly!

2007-11-24 @ 12:46:34
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0