Ersboda SK - RIG.

Gjorde ytterligare en fieldtrip igår, till min kära ersängshall för att se brudarna lira match (Tanaka övertalade mig). första perioden och första halvan av andra spelade tjejerna skitbra! Var sjukt imponerad, sedan vet jag inte vad som hände, några tabbar och sedan en bedrövlig coachinsats ledde till kollektiv kollaps och förlust med 2-6. Var faktiskt sjukt inne och spände låret varje gång jag blev upphetsad! Haha ;) Det var skoj att komma ut men att sitta där va föga skönt och att krycka är så sjukt jobbigt när man bara har ett ben hade jag glömt bort totalt.

Ersi får helt enkelt shapea up lite om det ska bli fortsatt spel i ettan till min comeback season 08/09! Sjukt sugen på att spela innebandy nu. Det är lustigt så utesluten man blir ur the innebandy-community när man är evighetsskadad men jävlar när man är på väg tillbaka åt rätt håll så kan man nästla sig in igen :) Skönt! Har saknat att titta...

Bäst på plan enligt Bitchen: Anna Bladh, Annika Nygren och som alltid Hoegen! En eloge även till Ella som gjorde en kanon insats fylld med kämparglöd! Skönt att se att vissa inte viker ner sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0