Ensamma stunder.

Fick en konstig känsla, syrran klär ut sig och ska på maskeradfest, pappa har något för sig och ingen av mina vänner är ine på msn. Innebär detta att folk har liv på fredagar? Är det bara jag som inte gör något förutom sitter här och ändrar utseende och länkfärger på bloggen med Idol i bakgrunden? Jises... trodde det var lördagar som gällde för action! Så just nu känner jag mig grymt ensam, men vafan jag har Bloisi, jag har Pullman, vad mer behöver man en fredagkväll? :)

Det är jättekonstigt med benet för jag glömmer bort hela tiden att jag är invalid och benet vill böja sig men eftersom ortosen sitter där så är det ju rakt hur mycket jag än försöker böja. Haha! Har i alla fall slutat drömma att jag springer och kör bil, det är väl ett steg i rätt riktning för psyket må jag säga. Det blir nog Criminal Minds för mig ikväll i väntan på den egentligen enda spännande delen av Idol, avslöjandet av vem som åker ut. Borde skriva mer på hemtentan men jag nöjer nog mig med 3/4 av första frågan för idag, gick ju så trögt. Nya tag imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0