Dagarna bara rusar förbi...

Nu är det dags att sova igen! Tycker dagarna går fort nu, känns nästan som att jag inte hinner göra det som göras skall fastän jag egentligen inte gör något alls! Jättekonstigt. Pyssel är bra! Jag hoppas mina bilder kommer imorrn så har jag något att göra efter skolan. Lite nervös för redovisningen men det ska nog lösa sig hoppas jag. Vi är väl där för att lära oss saker visst?

Har kikar på Interpunk ikväll och valt tröjor som ska beställas imorrn, kan lägga upp bilder under morgondagen. Jättesvårt att välja! Ville ha 7 från början men har lyckats få ner det till 4 nu, tror jag ;) Finns så mycket snygga grejer! Blir som lilla julafton när mamsen kommer med tröjorna. Yeah :)

Kanske sova så det blir några barn gjorda imorrn? Avnjuta lite bok (Phillip Pullman).

Sov gott!

Det är ju trots allt en dag imorgon också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0