Barbie anfaller?

Nu slutar jag surfa. På allvar! Det har gått för långt och världen börjar skrämma mig. Surfar runt i godan tro om att allt står hyfsat rätt till i världen och vad får jag beskåda. En liiiiiten liiiiiiten rosa verktygslåda. För tjejer. Med en liiiiiiten liiiiiten rosa hammare i. Ett rosa vattenpass. Andra små söta rosa vertyg. Sist men inte minst har lådan den viktigaste av alla komponenter i en verktygslåda. En spegel. Hur skulle man klara sig utan liksom?

Ge mig en fet svart verktygslåda med en fet svart hammare i så att jag kan spika ännu fetare hål i väggen.

Vad har man en liiiiten liiiten rosa hammare till? Att spika småååå smååå rosa spikar. Och hur ofta uppstår detta behov?

Dagens citat i ämnet: "jag skulle behöva en större för min är överfulll av manliga stora verktyg!!!!" - Monica

image91
*Slår hammaren i bordet*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0