Älskade Lördag.

Denna lördag spenderades mot all förmodan inte med pappa och Tvn, jag hängde nämligen med Ella! Hon lagade jättegodmat och vi käkade, snaskade götta och hyrde film. En kanonkväll med andra ord! Ledsen gumman att jag inte var till mycket hjälp med de praktiska detaljerna men vid sådanna här tillfällen kan man dra fram invalidkortet. Och soffan var sjukt skön ;)

Vi såg i alla fall Pirates of The Caribbean - At Worlds End, personligen hade jag sett den förut men vem kan få nog av pirater liksom? Inte jag i alla fall, pirater, svärdfighter och äventyr är det bästa jag vet. Ett perfekt sätt att spendera en lördagkväll alltså! Pirates triologin har väckt mitt intresse för piratbröllop på Treasure Island hotellet i Las Vegas. Ska det giftas något ska det vara där! Svag möhippa man skulle få dessutom.. ooh ooh ohh..

image80


Efter Pirates, såg vi Van Helsing som gick på TV. En vampyrfilm fram mot lördagsnatten kan ju aldrig slå fel! Lite slötittande och tjattrande, jag kände mig faktiskt nästan normal för en gångs skull! Första gången på typ en månad. Härlig känsla. Dåligt slut var det på den i alla fall! Jaaa det var en lustig vampyrfilm och man ska inte förvänta sig så mycket men är ett vettigt slut för mycket begärt? Aja.

image81


Sist men inte minst vill jag nämna att Ellas lägenhet är äckligt snygg! Jag vill flytta och inreda nu nu nu...

Tack Ella för en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0