Alla dessa modebloggar...

Modets 3 stora frågetecken:

Vad vill dom mig? Lackleggings är något som fortfarande förföljer, jag trodde vi hade lämnat dessa i somras. Eller? Är det bara jag som inte förstår? När har man på sig lackleggings? Till vad? Har funderat över detta väldigt länge nu och finner faktiskt inget svar. Skulle då aldrig falla mig in, vad skulle klasskamraterna säga om man trallade in en dag iförd lackleggings?

En annan sak jag har märkt är väldigt förekommande just nu är pajletter. VAVAVA?? Kjolar, klänningar you name it. Skämtar ni med mig? Kan någon komma på ett användningsområde till en paljettkjol som inte innefattar maskerad eller nån väldigt mystisk nyårstillställning? Även om jag personligen inte är speciellt förtjust i paljetter så förstår jag faktiskt inte när man ska ha på sig det. Har folk paljetter på sig till vardags? Är det cirkus?

Sist men inte minst, vet inte om det är inne eller om norrland bara har fått en knäpp men alla dessa "längre" tröjor eller "kortkorta" klänningar (det är ju trots allt en tolkningsfråga). Vad är det med att ha dom och endast strumpbyxor eller leggings (kanske lack haha!)? Har strumpbyxan gjort comeback som byxa? Vad har jag missat? Varför är det mode att visa mutta och bakdel för alla? Gillar speciellt dem som inte riktigt klarar av detta mode och därmed går och håller i kanterna på tröjan/klänningen för att den mot all förmodan inte ska åka upp 1 cm och flascha allt behag. Alla kanske inte är redo att visa omgivningen vilken färg de har på trosorna...

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ja tacka gud för mjukisbyxan. Dessutom, om strumpbyxan har gjort comeback som bralla kan långkalsonger faktiskt vara ett alternativ för de som inte är redo att visa rumpa/sköte för allmännheten :) YEAH!

Tidiga morgonar are killing me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0