Västkusten here we come.

Då var det dags. Jag har inte packat jag har inte duschat men en tripp till Grand Canyon har vi köpt :P Ska ta tag i allt det där snart så man är klar tills man ska sova. Åker tåg tidigt imorrn till flyget, är fasiken lite nervös men det blir jag alltid när det inte är en genomtänkt charter som fixar allt. Det blir mer av ett äventyr när det finns massa faktorer som kan gå åt helvette!! :) Men som sagt, allt löser sig på ett eller annat sätt, det tror jag i alla fall på! Tusen gånger säkrare än Gud och grejer.

Så nu bär det av till Las Vegas för oändligt partaj, sol och paraplydrinkar!

Sedan blir det Grand Canyon, måste man för fan se när man är där i krokarna, blir en najs bussresa i en lyxorious coach eller vad dom kallade den på hemsidan.

Sist men inte minst ska vi till Hollywood, nämligen Los Angeles och mingla med stjärnorna samtidigt som vi steker på Santa monica och Venice beaches.

Det blir nog bra det här!

Kommentarer
Postat av: claes

hærlig resa du har

2007-07-03 @ 10:53:06
URL: http://tid.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0