Snart USA!!

Ja jag vet att jag inte har varit aktiv på länge med finbloggen men nu ska jag sätta lite fart med tanke på allt roligt som kommer hända :P Har hänt en hel del sen jag bloggade sist vet inte ens vart jag ska börja men senaste är väl i alla fall Berlin med Claes, det var en riktigt rolig helgtripp och det var skönt att åka bort lite och vara ledig. Vi gick på en restaurang där man satt i mörkret och käkade och alla servitörer var blinda, hur cool upplevelse som hellst jag rekommenderar det till alla som ska besöka Berlin!

Sedan kom Brännbollsyran 2007 där Årsmark tog sig till slutspel för första gången, att vi sedan sög på bakfyllan i första matchen är en sak men att vinna gruppen och vara en vinnare var belöning i sig!! Sedan lirade jag även med Brännbollsborat som bestod av tjejerna i klassen och det var roligt även om Claes tyckte jag var äcklig som hårig Borat. Jag tyckte ja va skithet! Aldrig njutit så mycket av att ha ett rejält paket mellan bena ;)

Sedan hände väl inte så mycket mer än att brudarna for på en svinarresa till Rhodos, Grekland. Det var faktiskt en upplevelse med många lustiga upptåg, mycket sprit, lite solande (från min och Monkans sida) och god mat, länge leve äkta grekisk tzatziki! Som valigt, det som händer i Grekland stannar i grekland! Men kul hade vi :) Dock börjar det kännas som att chartertåget har gått nu så det är dags för nya äventyr, vi har även gjort en göra innan vi dör lista, vet inte om jag ska publicera här men eventuellt ska jag säga till när en punkt är slutförd i alla fall!

Nu bär det snart av till usa.. jag har inte ens packat än men tvättat i alla fall! Vi såg FC Kjell losa mot serieledarna ikväll i korpenfotboll, men Faxen #7 var en riktig stjärna så han är min nya idol i fotbollsvärlden i alla fall. Låt mig köpa en matchtröja!!! Torsdag morgon påbörjas resan till Usa, jag är nervös (som alltid för ja förbereder mig för det värsta och massa problem) men jag är även sjukt taggad och full av förväntan för vi ska ha så jävla roligt! Hoppas bara kreditkortsgrejjerna kommer imorrn annars har vi ett litet problem på halsen, VISA kan dö, studenter behöver också kredit!!!! :)

Till helgen är det Formel 1, det är faktiskt i USA men jag ska tyvärr vara bänkad framför TVn istället. Ta dig samman nu Räikkönen. FÖR FAAAN!!!



image18

Kommentarer
Postat av: Faxen #7

Hey hoppas ni har det grymt i Staterna! längtar lite tills dess jag med ;) satsa allt på rött vettja!

2007-06-20 @ 15:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0