Makeover.

Japp idag blev det dags för en makeover! Jag som vanligt less på mitt hår och min utväxt bestämde mig för lite slingor för att förgylla toppen av min skalle :) Några farhågor fanns väl och en del tveksamheter men man är väl en cooling så vi köpte färg och idag överlämnade jag mitt hår i Josies händer! Det visade sig vara ett klokt beslut och resultatet kan beskådas nedom! Josie gjorde ett himlarns bra jobb. Vad har jag mer gjort idag? Läst ut en bok men jag måste erkänna att jag vart besviken för den var inte så bra :P Slöseri med tid? Njaaa på semestern finns det all tid i världen! Mamma kom hem från Mexico idag så det var roligt. På lördag åker vi till New York men innan dess ska vi lyckas med en rödvinsfylla ikväll. Mot spritaffärn!!!!




image27

Kommentarer
Postat av: monica

blev jävligt bra det där.. bruden får nog ta en dust med mitt hår å då hon kommer hem:)

2007-06-23 @ 02:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0