"Can I see some ID please?"

Ja då var det dagen efter Atlantic City. För min del personligen blev det mest degande och chillande. Jag har faktiskt varit helt slut efter gårdagens full day of fun. Dagtv är inte mycket att hänga i julgranen, jag menar man ser på Days of our lives och känner igen ungefär 4 skådespelare och karaktärer så man är något lost. Läste i alla fall ut Jenna Jamesons biografi eller vad det är, mycket intressant och jag rekommenderar gärna vidare!!

Det är fortfarande äckligt varmt, mycket svett har övervunnits och vi taggade hela dagen för en liten rödvinsfylla ikväll åsså stängde spritaffärn tidigt idag av alla dagar. Schysst? Näe. Vi köpte i alla fall toapapper. Yeah! Har även köpt hårfärg så imorrn blir det slingor (och rödvin förståss). Får se om man blir nå het ;)

Till allas vår förtjusning regnar det just nu (det är kväll) och åskar!! Helt otroligt. Det är dock fortfarande varmt. Nu ska jag sova innan jag svettas ihjäl, vissa dagar är det fan jobbigt att vara vid liv :P Nya tag imorrn! Morsan kommer hem från konferens i Mexico och vi ska boka Las Vegas resan. YEAH!

ps. Halebop kan dö och jag känner mig naken utan mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0