Bööörna i Götet!

Idag har jag tagit mod till mig och bööörnat i Göteborg, bland spårvagnar och trafikanter. Det var faktiskt inte körande som krävde mest fokus utan att hitta, jag är som bekant mest lost i världen! Men jag lyckades köra Claes till jobbet imorse och hitta därifrån till flyget för att hämta Josie som kommer på besök! Den stora bedriften var att hitta tillbaka till Kärralundsgatan från flyget. Men jag chansade och vann ;) Gillar audin!!!

Josie var förövrigt ute igår så hon är helt död. Paaaartaaaaj!!! ;) När vi skulle köpa pizza & dricka fick vi ta SmartCaren, var första gången ever ja körde en såndär leksaksbil med automatväxel. Jiiises vad läskigt! Vänstern har ju damp! Vill koppla på bromsen vilket resulterar i oväntade pallnitar. Jag ber till gud att bilen vi hyr har växlar. ;P Men men jagt överlevde det med. Inte nog med alla dessa bilkörar bedrifter så lyckades ja äta HELA pizzan!!!! HElt otroligt.

I amaze myself today.

Vad mer spännande ska ja lyckas med idag? Btw har jag sagt att jag vann över Claes i golf i helgen? Det tar sig det tar sig...


image33

SmartCar! Som att cykla... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0