Vuxen.

Nu har mitt "ungdomskonto" blivit ett "Privatkonto". Är det ett tecken? Jävlar vad man åldras fort, det är rent av läskigt. Måste inte banken höra av sig innan dom byter en sådär? Aja. Tungt att ställa tillbaka dygnet efter en månads ledighet med sena nätter respektive långa sovmorgonar. Somna 02 igår och klev upp 7 för att gå till jobbet. Efter jobbet vart det en sväng på stan och träffa pappa vid 12 och sedan till skolan för comeback till IVP gänget. Efter en astråkig alldeles ogivande lektion blev det en till comeback, nämligen gymmet på IKSU. Det var fan tungt må jag säga men jag lyckades ta mig genom det med hjälp av Pink, diverse självmordsmusik och Sambon ;) Nu är Januari månad planerad och jag kan konstatera att mellan jobb, skola, träning och min coachkarriär finns det inte direkt något fritid kvar :P Men det är ju rätt skönt så man kan bida sin tid till operationen, längtar tills dom fixar mig! Skidresan med IVP gänget stundar och Amplified är snart på gång också, det enda jag saknar nu är CSN pengarna, dags att komma snart?

Ikväll blir det mer borrning, började nämligen igår så nu är mitt rum jättefint! The Bride är där, samurajsvärdet är där, massa bilder på mina härliga mongovänner är där så det kan inte bli så mycket bättre. En annan aktivitet för kvällen är bio med syster och far, The Departed, den ska vara bra så det kan bli underhållande :) Förövrigt har jag gjort min sambo stolt idag! Åt frukost, förmiddagsfika, lunch och middag idag! Missade bara en fika ;P Grym!

Peace out.

Kommentarer
Postat av: Josse

Hihihi, det tar sig sa flikkan..:D

2007-01-16 @ 10:03:37
URL: http://frokenornbjar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0