Torsdag.

Ja hörrni! Jag är itne mest aktiv här på bloggen men det beror lite på att jag har föga mycket att blogga om, mitt liv är lite småtrist just nu känns det som! Mest träna, jobba, plugga, äta och sova och det gör ju säkert ni med ;P Men dagen började i alla fall bra med en välbehövlig sovmorgon till 9, extra skönt eftersom dygnet fortfarande inte är tillbaka till det normala och jag har jobbat från 8 hela veckan. Världens tråkigaste föreläsning drog väl ner på glädjen men att träffa alla härliga klasskamrater igen vägde väl upp (och terminens första uni-kaffekopp). Efter det vare springa hem kasta i sig nå lunch och dra på jobbet. Det är gott med KORV!! Nu har man nyligen kommit hem från Aqua 2 på IKSU, ritkigt skönt! Finskan är grym, mina baksida lår bränner fasiken än. Om en halvtimma ska vi ut på en timmes promenix. Fatcamp är på G!

En annan rolig sak som hände idag är att vi har finally fått besök av TV-avgifts snubben, SKIT. Josse öppna dörr, why? Tell me why? "Ja men han var i alla fall trevlig!" Jaha? Så nu blir det att betala, ser vi ut att ha råd? Vi är studenter. Bara för att vi har en 37" platt tv innebär det inte att vi har råd med tv avgift!

Nu ska ja se lite komedi, typ nån snubbe som beställer rysk fru på postorder. Kan bli skoj?

Kinky!

Kommentarer
Postat av: Josse

HAHAHA men han va råååtrevlig ju :D

2007-01-17 @ 23:03:28
URL: http://frokenornbjar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0