There's a hole in my soul.

Ett nytt år, eller snarare ännu ett år. Nuförtiden känns det som om åren bara flyter på. Händer alltid nya spännande saker varje år men samtidigt saknar man saker man hade förra året. Människor, händelser, aktiviteter allt i stort sett kommer och går. Väldigt få saker får man behålla och även dessa tar man för givet tills de är borta.

Hade en underbar sommar, som vanligt. Det är somrarna som gör året värt att genomlida. Varje år har jag så himla roligt att jag tvivlar att nästkommande år ens kan konkurrera, men likförbannat blir det bättre för varje år. Eller är det jag som blir bättre? Var otroligt skönt att åka långt bort i en månad (USA). Ibland behöver man lämna allt bakom sig för att få distans till saker och ting, är nog hälsosamt.

Om det är något jag har lärt mig av 2006 så är det att inget finns för evigt, finns inga stadiga punkter i livet att luta sig mot utan det är bara att flyta med strömmen (som jag och Marie gjorde på paddlingen i höst haha!). Ibland kör man på en sten men det är inte alltid båten välter och man plurrar. Upplyftande tanke :) Så, 2007 bring it on!

I'm down a one-way street
With a one-night stand, With a one track mind
Out in no-man´s land
The punishment sometimes don´t seem to fit the crime

~ Man ska inte nalla i kakburken, man söker tillfredställelse -
men det enda som händer är att man vill ha mer. ~

159905-6

Kommentarer
Postat av: Lillsyrren

Gillar dina filosofiska kopplingar till vattnet ;) Men om man nu får problem med strömmen och inte vill följa den, då äre bara att skita i den. Så löser det sig =)
haha, kissobajshumor när den är som bäst.

2007-01-02 @ 17:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0