Slut på surfitteperioden.

"Ägo min lilla sockerpulla! Kan du vara så söt och hämtar balsam? Förresten ta en shampoflaksa också!"

Det är min kära sambo ropandes från duschen. Ja, vi lever i ett fantastiskt symbiosförhållande. Best relationship I ever had! Nu är det bara att tagga tvättid 7-9 imorrn bitti. Fyfan. Sen föreläsning 10-12 jobb 13-17 och träning på det. Det blir en lång dag men man lever ju ett hårt liv. Idag rubbades hela mitt dags schema när jag tvingades rycka in på jobbet 10-17 så föreläsningen blev skolkad, ett möte missades och träningen blev förskjuten till kvällstid. Jag hatar att träna på kvällen! Men jag och sambon cyklade 60 minuter till grey's anatomy så det var inte helt fel, min stjärt dog dock!

Resten av veckan är egentligen bara en transportsträcka till helgen, jag längtar så jag kan dö! Kommer bli askul :) Måste köpa mer öl, ladda förrådet. Vi ahr tydligen match med J18 på lördagen också, 10.00 Andreas lär ju få hämta mig med bilen. Gör nog inget att jag ser död ut för jag ser alltid död ut när jag är tränare, det är min coaching stil :P

Laddar styrka imorrn, nere på 25 på sista settet på chins. Tack Erik din gubbjävel! Vrede fixar allt! Kroppsvikt here I come!

Är så jävla taggad på livet just nu! Hoppas det håller i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0