Mosbrickegänget.

Igår var en bra dag kan man säga. Även ganska ospännande om det itne vore för vissa incidenter :P Började lungt med föreläsning 8-12, usch kliva upp 8 is so not my thing! Sedan hetsa hem för att hetsa i sig lunch och hetsa iväg till jobbet där man baka en och annan kaka. 2 ägg och en grov macka sen var man game för att dra på IKSU och gymma. Var otroligt laddad! 20 chins på sista! Josse är stolt :P (Hoppas jag!) Vrede kan fasiken fixa mycket! Sedan var jag fortsättningsvis jävligt laddad så jag tog i lite hårt på ben men vafan vänterbenet gör ju inget om man inte  tvingar det ordentligt! Måste ju göra något åt det ;> Så imorse vaknade jag med en otrolig tränignsvärk, snarare känns det som att ja sträckt hela vänsterbenet från röven ner till vaden ;> Humor! Strechade ju ändå...

Tillvaka till det väsentliga, efter träning blev det tacos middag med sambon, Monkan och Anna. Jävligt gott och jävligt mätt vart man, efter ett och annat lustigt samtalsämne fick jag för mig något ryck och skulle festa så jag började pimpla öl och jag och Monkan gjorde oss klara för en pubrunda i rockens tecken. Jag såg ut som Europe i håret för jag ahde nyduschat ;> Yeah. Vi började kvällen hos en klasskompis Micke, och vem träffar vi där (förutom massa fyllon) om inte Frida & Therese, lite lätt otippat men festligt! Joel trillar av stolen när jag säger att ja gillar dödsmetall och lätt påverkade som vi var började vi planera en wacken resa i augusti ;P Precis som det ska vara! Ölen är slut och det är dags att styra kosan ner mot stan, Joel far på Olles av anlednignar jag inte tänker skriva ut här!!!!

Men vi som är True drar på Pipes. På väg dit sker det otänkbara, vi träffar ett gäng ur klassen, bland annat Allan i R Ö D A jeans, aspackad, undra om dom hade varit på Pipes? Jävlar jag är kär i det där stället! Skön stämning, skön musik, sköna människor att titta på ;P Och framförallt massor av god öl! Man kommer fram till baren och det finns massor att välja på, på TAPP!! Jag blev nästan överlycklig för öl är ju livet trots allt. För att göra saker och ting mer intressanta stötte man på lite gamla kändisar man inte sett på ett tag. Ooops been there almost done that ;P Dubbelt upp! Jävlar vilket flin, vad menas? Haha.

Sedan bar det av till Backstage för att se lite guitar hero action. Och det kan man säga att vi fick, god damnit hot hot hot guitar man. This must be love :) Kvällen slutade på Statoil Öbacka och en korv, det var nämigen där vi träffade "Mosbrickegänget". I say no more.

You've got me dancin' and cryin'
Rollin' and flying

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0