Innebandy.

Nu har man tillbringat ännu en kväll på Ersäng. En bra kväll indeed! Självklart coachseger med 3-1 och sedan lyckades mitt älskade lag bärga en stackars 1-0 seger mot vindeln men tre pinnar är ju trots allt tre pinnar! Linnea Ivarsson var lätt bäst på plan enligt expertpanelen jag och josse. Var på middag hemma också, sade hejdå till morsan, hon far tillbaks till la USA imorrn. Tråkigt men jag ska dit i sommar ändå så det löser sig ju ;) Viva Las Vegas! Imorrn är det två matcher med fjunisarna, en med brudarna och 2 herrmatcher. Blir fullt upp med andra ord. Bäst att ta med sig fika ;P

IKSU med Monkan 13.00, det blir löpning med flytbälte i djupvattensbassängen. Yeah! Som jag längtat efter att få löpa lite, så det ska bli skönt. Sedan sätta sig ett tag med hemtentan och köpa tapeter. Hur ska man hinna allt? Blir tokig.

Borde man sova? Vet fan inte, digga skön musik och begrunda livet känns så mycket mer aktuellt just nu...

Dogs were whistling a new tune 
Barking at the new moon
Hoping it would come soon
soon so that they could die

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0