Historisk dag.

Den historiska dagen var egentligen igår, då jag och sambon klev upp och tvättade 07.00-09.00. Otroligt! Trodde ärligt att jag skulle dö, sen vart det skola och årets tråkigaste föreläsning, jobba (4 långpannor pajskal yeah!) och sist men inte minst träning. Erkänner Josse du tog mig igår, men vänta bara tills imorrn! Kommer vara grymt laddad, för nu är det nära. Bara en dag kvar till vad som förhoppnignsvis blir en fantastisk helg! :)

Blir det 20 kg nästa vecka Josse pluttan? Haha...

Nu har ja skrivit 800 ord om personligt mästerskap, det känns skitbra! Är ju rentav intressant, jag tror jag är för personligt mästerskap, ska nog starta ett eget. Så ikväll blir det skriva klart första PM:et, sedan har jag tydligen fika på lördag elelr söndag eller något så antingen får jag handla grejer och baka, eller åka hem och baka eller betala syrran för att baka. Tåls att fudneras på! Eftersom jag kommer mest vara död dagtid i helgen. Pappa vill borra också, vad är det med män och powertools? Ja men det vore kanske bra att flytta vardagsrumslampan medan jag har ett par få hjärnceller kvar i skallen...

Nu lunch, sen jobb, sen coachning, sen träning och sedan ska jag finslipa och skriva klart det första PM:et. Så att man kan supa skallen av sig i helgen med gott samvete :)

Here I go so dishonestly 
Leave a note for you my only one
And I know you can see right through me
So let me go and you will find someone

Kommentarer
Postat av: Josse

Haha, 20 på chinsen nästa vecka? Haha, vi seeeeer väl..börjar med 25 nu först å främst på alla 3 rep. :D haha

2007-01-25 @ 21:15:09
URL: http://frokenornbjar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0