Hemtentatider.

Nu har man plågat sig själv med hemtentans första dryga fråga hela kvällen. Precis vad man vill göra efter jobbet! Tur att Monkan ställde upp på en vattenjogg idag annars hade jag väl dött. Halvtimme med flytbälte i bassängen ja tack. Men jag är "typ-halvt-klar" med första frågan i alla fall. Skönt eftersom man ska flytta alla möbler in i vardagsrummet imorrn kväll, kommer bli tungt! 100 spänn på att jag kommer tappa nått tungt på min egen tå. Det enda som håller mig uppe nu är roadtrip med brudarna till IKEA. Hoppas på äventyr och spännande upplevelser :P Och sjuk shopping förstås. Amplified 26-27 Januari. Hot Rock Boys here i come!

Rekommenderar att skriva arbeten/tentor till dödsmetall, dubbelkaggarna sätter verkligen fart på maskineriet!

Kommentarer
Postat av: Josse

Men hahaha, jag va ju tvungen att låna den, min svarta polotröja fick vi ju inte tvätta. Ååååterigen! ;)

2007-01-09 @ 19:51:31
URL: http://frokenornbjar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0