Helgen.

Ja i helgen var det faktiskt riktigt hårt! Fullt ös medvetslös. Jag och Monkan hade som plan att röjja loss på Amplified festivalen och så kan man säga att det vart! Fredagen var det förfest på Pilgatan (lätt the place to be) och sedan bar det av till Norrlandsoperan efter ett X antal öl och gitarr akompanjerad sång. Såg tyvärr bara ett band men inte vilket som hellst, nämligen Randy! De rockade loss rejält. Annars hängde vi mest i baren där man såg århundradets hot man, mm-mm-mm! Även en resorb intogs, folk måste ju trott att vi knarkade, jieses! Efter att Norrlandsoperan hade stängt tog man sig en taxi till ålidhem för efterfest hos en Östersundare vid namn Johan. Där blev det ytterliga någon öl och en stor portion humor. Det hela slutade med att jag somnade 8 på morgonen efter att ha garvat konstant i ett X antal timmar. 11 var det uppstigning och en ny dag var att uppleva!

Den innebar innebandy på Ersäng hela dagen för att sedan dra hem, duscha och knäcka första biran. Det var tungt måste jag erkänna men efter 3 var jag game igen! Började festandet här hemma för att sedan pallra mig iväg till kemigränd för att sedan åka till den ökända pilgatan! Efter den blev det såklart Bågenhusen och sist men inte minst Norrlandsoperan. Dock blev denna kväll lite kortare ute än väntat på grund av lite katastrof. Vi hann i alla fall se This Night Whithout (riktigt bra) där mr hot var gäst trummis, yeah! Och ungefär 2½ låtar Mando Diao innan golvet rasade och ja ni vet resten. Tur vi gammtanter stod där bak och njöt av musiken i alla fall... En öl till intogs och sedan var det tydligen hemgång? Vi drog på Pipes men det hade tydligen alla andra också gjort så vi pallrade oss hem för en redig efterfest.

Bra uppslutning på efterfesten! Jag, Monkan, Josse, Pat, Johan, Tobbe (vilken lirare) och sist men inte minst Simon. Det blev fullt ös med bärs, shots och pan pizzor som Pat så snällt åkt på Ersboda och köpt för att sedan kasta alla 15 paket i huvet på mig. Snällt! Somnade väl i alla fall vid 5 och sedan vart det uppstigning kring 11 så man fick sova sig en blund denna natt.

159905-16


Kommentarer
Postat av: Anonym

UPPDATERA

2007-02-06 @ 12:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0