Fasiken.

Jag känner mig helt död idag. Mitt kära lag har match skitsent idag så det lär bli ännu en jävligt sen kväll på Ersäng. Mamsen åker på fredagmorgon (buhu) var ju trevligt att ha henne här. Men aja får ju åka dit och hälsa på i sommar. USA-sommar är det bäste ;P Var i alla fall ute och gick med sambon imorse och nu har hon lekt Martha Stewart igen så ja fick äta go middag ;) Känner mig konstig, dags att bli frisk ju. Gruvar mig för att sitta i sekretariatet imorrn på gammlia. Kom dit om ni vill se nån göra bort sig som speaker :P IKSU ska börja med typ Aqua Run igen! löpning på djupt vatten med flytbälte. YEAH! Min lycka är gjord nu ska jag äntligen få löpa! Dags att börja slipa på kondisen. Längtar tills operationen, kan dom skynda? Vill fan under kniven nu!

På tal om nyheter, mitt i min fantastiska dröm imorse om att jag var just på IKSU och löpte i vatten ringde nån jävla tapetsnubbe från bostaden och berättade att vi ska få omtapetserat på onsdag! Halleluja praise the lord! Nu ska det bli fint och man kan hänga upp lite skit på väggarna. Ska bli skönt och bli av med dessa dassblåa, trasiga tapeter fyllda med hål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0