Dubbelt Guld.

Var ju skönt att kliva in som coach och gå obesegrad genom 13-dagscupen. Jag ahr itne fått vinna den här cupen på 4 år nu och detta år blev det en dubbelseger. Mina J18 flickor tog hem det med ett förkrossande 8-0 i finalen och mina lagkamratr bjöd på en alltför spännande match som slutade 2-2 och en ruskig förläning där Tanaka tog hem det ghenom att bli matchvinnare. Hon som sa att hon aldrig gör mål nuförtiden ;P Bra att klubban gick av på uppvärmningen, ja tror det var dags för byte ;) Då är cupen över och det slutade ju bra. Seger i både j18 och seniorklasserna för Ersboda i både dam och herrklassen. Ersboda är fan bra på innebandy tror jag. Fan vad jag längtar tills jag får spela.

Annars då? Ptja kändes ganska bra och ganska skönt med nykter helg, tycker denna trend kan hålla i sig lite till, i alla fall tills 21 då alla IVP:are är tillbaka. Man kankse ska ta och styra upp hemtentan, vore skönt och att börja i alla fall och få det ur världen.

159905-9
IBK Ersboda J18 Dam

159905-10
Ersboda SK Dam, Annika Nygren matchvinnare :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

4.51...åhhh :)

2007-01-07 @ 22:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0